Szanowni Państwo,

z radością informujemy, że marka Gerpol po raz kolejny znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych nagrodą Złoty Laur Klienta 2017. Już po raz drugi z rzędu nasza firma utrzymała pozycję lidera w branży, zajmując w tegorocznej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii „Jakość Produktów – sztućce i noże”.

Laur Klienta to wyjątkowa nagroda ponieważ przyznawana jest przez klientów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. Plebiscyt ten przynosi zarówno producentom, dystrybutorom jak i usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów natomiast godło Złoty Laur Klienta jest doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych.

Najwyższe podium dla naszych sztućców i noży jest potwierdzeniem, że z roku na rok marka Gerpol jest coraz bardziej popularna wśród polskich konsumentów. A to wszystko dzięki produktom, które tworzone są w oparciu o tradycję z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb klienta i trendów rynkowych. Otrzymana nagroda jest dla nas nie tylko potwierdzeniem utrzymania wysokich standardów jakościowych, ale również motywacją do dalszej pracy i rozwoju.

Złoty Laur Klienta ze względu na swoją rozpoznawalność stanowi również ogromną wartość promocyjną, odzwierciedlając przy tym realne tendencje rynkowe. Już wkrótce najnowsze godło pojawi się na opakowaniach wszystkich naszych produktów. Rozpoznawalne godło na pewno ułatwi klientom podjęcie decyzji zakupowych. To prestiżowe wyróżnienie będziemy również umieszczać we wszystkich materiałach promocyjnych i reklamowych.





Julian Sobolewski

Prezes Zarządu